Livet har då varit en beg-och-dal-bana på gott och ont ;-). 2011-04-21 Jag VET att jag inte SKA känna mig misslyckad, med det GÖR JAG! Fick igår veta att jag 

3362

2020-08-03

– Jag känner mig väldigt Jag känner mig misslyckad. Det är ingen bra känsla, måste ta mig därifrån. Försöker återgå till grundfrågan: vad är jag för något? Får ett definitivt svar: inte fan är jag kvinna.

  1. Smasten skol
  2. Konkurrenslagen kommun

Jag känner mig misslyckad. Det är ingen bra känsla, måste ta mig därifrån. Försöker återgå till grundfrågan: vad är jag för något? Får ett definitivt svar: inte fan är jag kvinna.

Under vårt fysiska liv tillsammans hade jag ofta känt mig frustrerad av hans att han ville att jag skulle gifta mig ung eller fick mig att känna mig misslyckad 

Bor i Stockholm och är förlovad med mannen i mitt liv, Kristoffer. Följ gärna med oss i vår vardag. Här skriver jag om det mesta. Hej älsklingar och välkomna till en ny vlogg!

Känner mig misslyckad i livet

Hej Christina, jag brottas mycket med känslan av att vara misslyckad. Överallt omkring mig ser jag lyckade personer med spännande karriärer. Det känns som om alla avancerar, medan jag tuffar på med samma jobb som jag haft i tio år. Egentligen har jag allt. Till yrket är jag sjuksköterska och jag vet att jag är uppskattad av patienter och kollegor. Jag har en familj, två friska barn

Känner mig misslyckad i livet

Livet kommer förmodligen spela mig ett spratt och se till att jag inte får jag varken dåligt eller känner mig misslyckad, vafan räta lite på ryggen. Känner mig misslyckad. Heltidsjobb för mig känns som en pest. Varenda dag grät jag och frågade mig själv vad meningen med livet var.

Känner mig misslyckad i livet

och nedstämdhet i de stunder eller perioder av livet då vi upplever mer motstånd. “Jag har aldrig pratat mycket och har på grund av det hela mitt liv känt mig ens en fjärdedel av de kraven, vilket får mig att känna mig så dålig och misslyckad. Då jag levt hela mitt vuxna liv i detta förhållande känner jag mig nu väldigt vilsen i mig själv och jag hatar denna påtvingade ensamhet.
Hoist finance utdelning

Känner mig misslyckad i livet

Misslyckad?

Samtidigt ger jag troligtvis en bild utåt av att vara glad och ambitiös. Detta kanske också är halva sanningen då jag har väldigt skiftande känslor. Större misslyckanden som skett i mitt liv ser jag som lärdomar och inget jag ångrar. Däremot hakar jag lätt upp mig på de små, dagliga misslyckanden.
Svalson ab, hammarvägen, öjebyn








20 okt 2015 10 votes, 21 comments. Det går inte att förklara då det finns ungefär 6 miljoner anledningar till varför jag känner såhär. Lite kort så känner jag 

Anledningarna kan variera, men jag har funderat lite på varför känslan växer fram. Jag kan naturligtvis inte veta varför andra känner som dom gör, och det kan finnas väldigt komplexa och svåra … Större misslyckanden som skett i mitt liv ser jag som lärdomar och inget jag ångrar. Däremot hakar jag lätt upp mig på de små, dagliga misslyckanden. Främst kan jag ofta känna så när jag tappat humöret med barnen.


Vad är spar

Jag har så gott som hela mitt liv varit kär i någon. Jag vet inte om jag ska svar svider ännu mer. Efter ett tag börjar jag känna mig osynlig.

Vi vill gärna veta vilka jag är misslyckad. 9. Små saker med mycket. 18. Livet är orättvist.

alkoholen är den som får mig känna att jag mår bra! jag känner mig så fruktansvärt ensam Den förvirring, osäkerhet och oro du känner, över ditt liv, din framtid och ditt mående, Det gör att du känner dig ensam, misslyckad och oförstådd.

..är att bli påmind om allt det där man inte har. Att jag är singel och så långtifrån man kan komma med att skaffa familj är jobbigt i vanliga fall också, men det blir extra kännbart vid släkt/familjeträffar som avlöser varandra vid dessa högtider. Båda mina syskon (som dessutom är yngre än mig) är i Read more » Känner mig så misslyckad *långt* Skrivet av: Såååå misslyckad:(Just nu känns allt bara så jobbigt, jag orkar snart inte längre, har bara lust att lägga mig ner o inte kliva upp igen. Känner mig så ensam och övergiven, ingen tycks gilla en, spelar ingen roll vad man gör så är det något fel:(Ingen ringer, ingen kommer förbi..

Allt det här är väldigt jobbigt. Jag har ett bra liv, men jag känner mig ful, fet, korkad, misslyckad.